Inte många knop..

2011-05-19 @ 09:25:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

...man e inte så kaxig just nu inte..
Skönt att det blev lite svalare iaf...är sååå jobbigt med allt vatten och fingrar och fötter som svullnar och gör ont.
Svårt att andas och hjärtklappnig..

Gnällig?

JAPP!!!
Och det tänker jag vara de sista veckorna fram till bebis kommer.
Har varit i full gång fram tills nu....och det känns.
Nu MÅSTE jag ta det lugnt för att det är inget annat som funkar.
Hjärnan tycker att det är sådär roligt...men kroppen mår bättre.
Och det är väl huvudsaken...för bebis skull.

Snaaaaaaaaaaaaaaaaaart
SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART

Åååååååååå vad jag längtar efter att få lukta på bebis lukt och pilla på fingrar och tår och hålla i det lilla livet..
...och få tänka precis som jag känner för Leo...

DU Lilla barn
ska jag skydda med mitt liv
Min kropp
Min själ
Med hela mitt väsen
Jag dör för dig utan att blinka

DIG ska jag älska i oändlighet
 
världens är inte god
och jag ska lära dig att hantera det och finnas där när livet är svårt

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva
och jag ska se till att du vet
att du ALLTID Vet

Mamma älskar dig
I oändlighetens oändlighet

DU är mitt liv.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback