Lågsäsong...

2011-10-09 @ 10:00:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vet inte riktigt varför...
Eller jo..
Jag vet.

Beror på en hel massa faktorer.

Är så iaf.
Lågsäsong.
I skallen.
I kroppen.



Mycket tankar som snurrar i mitt huvud..



Missnöjd med min kropp (trodde INTE det...har aldrig varit sån som brytt mig innan barnen lixom)



Och denna månad är extremt fattig dessutom, så jag har ingen möjlighet att ta mig ut på en öl
eller ens en fika för att lufta mig lite..



----------------------------------------------------------------------

Ibland skulle jag bara vilja stanna tiden och världen runt mig för en stund.

Få en kort möjlighet till att ta ett djupt andetag.
Få mer syre.

Blunda.

Andas.

Ladda om.

Kliva på rätt väg.

Och trycka på "På-knappen" igen....och säkert gå framåt.

------------------------------------------------------------------------


Jag är väldigt bra på att lyssna... och om den vill..., ge råd och stärka.

Men jag är inte alls säker på att jag själv lever som jag lär..



Vad skulle jag säga till mig själv?

Om jag gav mig själv råd och skulle stärka....Mig?





Over n´out.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback