Nu..

2011-06-20 @ 08:48:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..har det onda släppt och antibiotika-kuren är slut :)

Har dock ont inne i buken nu...men det beror säkert på läkningen.
Irriterande mest.
Och kliar.
Är fortf svullen över ärret och nedre buken...OCH grav-kg som jag dragit på mig själv ligger åxå där :/
...övrig kropp har svullnat av ;)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
..nu kommer lite vikt-snack så läs inte om du inte är intress :).......

Har gått ner ca 9kg.
Fattas dock 6kg till match-vikt.
Då går jag ner 5 extra kg...som jag vill gå ner...för att må bra i min kropp.

Har gått 3v imorgon nu...efter Anton kom och jag känner att jag kan nog komma igång och gå lite PW´s nu.
Måste.
Komma.
I.
Form.

..och gå ner.
Att jag har pendlat upp å ner i vikt är inget nytt för mig...men att inte gå i några kläder...ALLS..... är jävligt nytt :(
Toppar osv går på...men inte en jävla byxa förutom grav-byxorna....pga magen.
Joo...1 par jeans...men de kan jag bara ha korta perioder...för de trycker mot ärret.



Lyxprob?
:)
Jepp!

Skiter jag i!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars?
Jo det är ok.
Har vart ute och minglat lite bland folk :) det gick över förväntan hahaaa
..lättare salongsberusad ;P
..och lite karaoke fick jag sjunga...jävligt ringrostig där med dock :/
Men det var kul!
Flisa-fisan vart dock mer salongs än jag så jag tycker jag klarade mig bra :)





Idag är det BVC.
Ett nytt ställe....där sköterskan har gott rykte från HBT-familjer...
SÅ..håll tummar å tår!
Är hon bra så skriver vi förstås över Leo-godis där med.

Imorgon bjuder på..
Tadaaaaaaaaaaa :) TATUERING!!
:)



Äntligen!
Ska ta kostnads-förslag på min hö överarms tatt som komma skall åxå :D *yeeey*
Sen blir det att spara och önska sig gadd-pengar i klappar och presenter :)

Övrig vecka bjuder på besök av trevligt folk och midsommar.
Blir att fira med mi familia på hemmaplan :) Gillart!



Nu ska jag gå in å pussa på mitt lilla mini-skrynkel-hjärta som ligger i vår säng och sover :)
...dricka upp mitt kaffe...
...och ta mig en PW :)

Ha en bäst!
Det ska jag :)







Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback