Mmjahapp :)

2011-08-22 @ 11:14:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helgen är över och det är tydligen måndag igen ;P
Jag är lite dagvill ska jag erkänna...vart hemma ALLDELES för länge.
Inte bra för min skalle.
:/



Inte har jag landat i föräldraledigheten heller...
Blir inte så tror jag...när man vart hemma sen i feb :´(

Kanske kommer det kännas annorlunda när frugan börjar jobba.. Får se..

--------------------------------------------------------------------------

Har förutom jävla inflammation i ryggen och bäcken...fått ont i min vä häl.
Hade redan en hälsporre under grav...som blev bättre...men som gjort sig hörd igen efter min prom till stan förra veckan :(
Fan va ont det gör!
Kan inte stödja ordentligt på hälen alls.
SKIT.
Inga pw´s för mig förrän den e bättre :/



Annars?
Helgen var helt ok.
:)
Vi Var ute en sista gång innan efter-semester tiden sätter in ;)
Fick sjunga lite och träffa goa vänner :)



MIN kärlek ♥♥♥

------------------------------------------------------------------------------

Denna vecka står det sjukgym och MVC besök på schemat.
Tvätta ska in
Och dammsugning med skur
...får se när bara...

------------------------------------------------------------------------------

Nästa vecka ska jag träffa några personer som ska hjälpa mig med en sak ;P
Ska bli SÅ kul!
Och jävligt spännande ;)
Vad saken gäller kommer ni få veta.
Senare.
;)
Det kommer INTE passera er ;) hoppas jag iaf.
 


:)

Hörs!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback