En vecka i vardagens tecken..

2011-08-19 @ 09:01:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har det gått 1 vecka (5dagar) och Leo har vart på dagis.
Det har gått alldeles utmärkt bra :)
SÅ skönt!
Vi var lite beredda på bakslag då han vart hemma i 2 månader...men det har gått så bra!



Förstås så tog det 3 dagar så började näsan hans rinna :P menmen...
..det är ju väntat.
SÅ.
Troligtvis blir jag hemma m 2 barn nästa vecka...
Time will tell...

Annars?
Jo jag har kommit igång med mina PW´s :)
Skönt!
Är en sträcka på typ 3.7km och tar typ 38min för mig att gå.
FÅR inte göra större ansträngningar än på ordination av MVC, BB och läkare pga snittet och infektionen osv..
..har åxå varit hos sjukgymnastiken äntligen...och fått lätta övningar att börja kombinera med mina promenader.

Jag har en inflammation i ländrygg och övre bäcken som måste behandlas innan jag kan/får börja ta i på allvar åxå...*suck*

Men :)
Jag satsar stenhårt på Christmas 2011 ;P
DÅ jäklar ska jag ha gått ner mina xtra 5-6 kg som är kvar.
:)
Blir jätte inspirerad av frugan åxå som är såååå jävla duktig!
Så det SKA gå.
SKA!

Nästa vecka återgår frugan till arbetet efter att vi varit "hemma" tillsammans sen Anton kom.
(bortser från sjukhus-besök då..)
...kommer nog bli jävligt tomt till en början.
Och jag ska försöka komma i rutiner för att det ska gå så smidigt som möjligt för oss alla.
Har börjat fnula på "schema" åxå :)
..så det blir nog bra.

Jag har ju varit hemma sen i feb...så mitt huvud OCH jag skulle MER än gärna återgå i arbete nu.
Mini-älsklingen har kommit och jag känner mig ok igen.
:)
ÄR inte ok i kroppen.
JAG VEEET.
Men jag vill. VERKLIGEN. JOBBA!!!

MEN.
Ska fit´a till mig ordentligt och vara 100 när jag väl är tillbaka sen i dec :)
DÅ kära kollegor, får ni hålla i er ;P för då kommer pedagogen i mig vara på topp! och super sugen att jobba!

------------------------------------------------------------------------------------

Ibland händer saker i livet som gör att ridån helt plötsligt går upp.
En ridå man inte alltid varit medveten om att den fanns.

Blicken blir klar.
Självmedvetenheten om verkligenheten omedelbar och kräver svar.

Idag står jag med skarp blick och medvetet sinne.

Jag styr min väg.

Min väg.

Mitt liv.

Mina. Val.



A.
Jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback