Dagis-sjuka :(

2011-08-24 @ 10:42:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är sjuk.

Har inte varit sjuk sen jag jobbade och var gravid....fick iofs BÅDE infulensan OCH kräk-sjuka då :/

Men nu känns halsen full med syra och svullen som fan :( och feber på det.
Stålande



Leo är med dagis-sjuk...men på barn-nivå = snorig och hosta, ingen feber och pigg och glad.
(som alla andra barnen på dagis)

Anton är lite snorig...hoppas det inte blir värre där :/

-------------------------------------------------------------------------------

Har en massa att-göra saker som jag tänkt denna vecka...men kroppen min vill ICKE samarbeta :(
Är det inte rygg el häl, som fö fortf inte är på min sida....så är det halsen, tydligen.

SKIT.

-------------------------------------------------------------------------------

Har kollat 1a säsongen på denna serie :)



Sett den?
Skit bra! :)
Sägs den är baserad på en dansk serie...nån som vet vilken?

Ska snart se klart



..som åxå är grymt bra :)

Sen väntar jag med spänning på forts på



och



och i brist på annat kan jag kolla på




MEN!
Den jag verkligen väntar på MEST av allt är



Säsong 4

:D BÄSTA BÄSTA serien EVER!!!

Ska komma i början på sept tror jag!!
*wiiiiiiiiiiiii*

---------------------------------------------------------------------------------

Ska blogga lite om True Talent sen...men inte nu.

Nu.
Te, alvedon och soffa.


Rock On!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback