Påsk

2011-04-23 @ 10:03:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi firar inte så hysteriskt mycket påsk hemma :) det får mormor och morfar M stå för ;P
(hysterin allså)

..men Leo har självklart fått påskägg och målat ägg.






I år har vi faktiskt slagit till med påskris åxå :)



...som dock får bo på ballen pga de fyrbenta fjäderätar-jägarna vi har hemma :)

God skärtorsdags-grill hemma och påsk-lunch igår hos svärmor/mormor J har intagits hittills.

Idag ska vi till mormor och morfar M på påsklunch...dock utan frugan som tyvärr jobbar :/
HATAR när hon jobbar helg.
...vetefan om jag kommer vänja mig...

Annars??

..har en låg-dag idag så nu ska jag lägga mig och äta lite godis och titta på Vamp Dias och skingra jävla tankar.

----------------------------------------------------------------------

För övrig info :

Dagens sanning.............. :/





Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback