MVC igår

2011-04-12 @ 10:40:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Allt ser super ut :)

Bebis mår bra
Värden kanon
Magen växer enligt kurva
Och jag har gått ca 10kg...som jag trodde.
Känns verkligen som om jag gått upp MYCKET mer
:/
..och det är skitjobbigt.

Har nog aldrig i hela mitt liv varit såhär totalt sliten i kroppen.

USCH.

Det bästa är att vi får ett extra ultraljud för bebis :)
Ska bara hitta en bra tid att få till det innan det är försent...

--------------------------------------------------------------------------

Lägger in en bild på det finaste som finns och återkommer ev senare...
...får se vad flodhästen tycker.
:/



..baka baka lite kaka :)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback