Vi närmar oss..

2010-11-21 @ 12:20:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..vecka 12.
Sjukt vad tiden går långsamt.
Men samtidigt fort..om man tänker efter.
OM allt går bra..så är det snart bara 6mån till vi får ett till Hjärta :)
Helt sjukt!
:)
--------------------------------------------------------------------------------
Jag är tillbaka på jobbet :)
Jag älskar verkligen mitt jobb.
Min kollega har op sig men är tillbaka imorgon så nu är skeppet som det ska vara :)
Luciaträning i full gång och förberedelser för terminsslut.
För jävla helvetes jävligt är att jag kommer missa Leos 1a "lucia-firande" :´(
De har inte gått ut med nåt så jag frågade och hoppades att de skulle ha nåt på morgonen...men icke.
Samma tid som vi...på eftermiddagen. :(
Jag är ansvarig för Luciatåget på jobbet och sviker inte det förtroendet.
Jag hoppas att det löser sig på nåt sätt.
Men hädanefter lovar jag att jag aldrig mer ska missa nåt Luciatåg med mina barn.
Cross my heart!
------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har Leo lek-date med en av sina dagis-babes :)
De är sååååå söta och leker så bra ihop.
Och kramas en hel massa :)
Sen blir det söndags-mys och bad. :)
Imorgon är en ny vecka och en ny dag mot en oviss framtid.
Men...
Det blir vad man gör det till.
Kärlek! /E.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback