Uppdat nr 2

2010-11-09 @ 09:29:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi har fått nya familjemedlemmar :)
Miss H, en god vän har skaffat en fantastisk liten hundvalp..men kände att hon inte hann med fiskarna då.
Känna min fru...så frågade hon rätt person ;) min fru älskar djur...alla djur...eller NÄ inte alla djur, men hon har full respekt för dom.
Så. Ett sms till mig från frugan sa att " Miss H GER bort sitt akvarium."
Det är ett väldigt litet akvarium vet jag...
Jag tycker om akvarium...men jag har riktigt dålig smak av att ha ett sen mitt förra jobb där vi hade ett på MASSOR av liter som var SJUUUUUUUKT jobbigt att göra rent. Fy faeeen! Och äckligt!!! *uuäääsch*
Så mitt krav/svar var...visst akvarium...men JAG kommer ALDRIG att göra rent det.
Nu står det i v-rummet och ger ett hemtrevligt litet sken och lite mysfaktor faktiskt :)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback