Helg :)

2010-05-01 @ 10:10:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Veckan har rasat iväg :)
*skönt*
Gillar när det rullar på utan "hinder" en stund ;)

Suttit månads-jury och rätt låt vann ;)
Frugan kunde komma med åxå tack vare min underbara mamma :)
*topp!*
-------------------------------------------

Vart på möte och det känns så jävla bra...var alldeles för länge sen :) BÄTTRING!

------------------------------------------

...men årets hittills största grej är väl...tror jag...

*tadaaa*

JAG HAR KLIPPT MIG!

:D

PÅ en riktig salong ;)
..inte hänt sen januari förra året *garv*

Blev av med över 3dm hår :)
Yes people!
TRE DECIMETER!
Men shit va skönt det är!

(bild kommer)

Billig peng!
190kr i Liljeholmens centrum!
REKOMMENDERAS!
:)

-----------------------------------------

Valborg firades hemma med frun och tacos och lite buzz med vänner :) *skönt*

-------------------------------------------------
Ikväll ska jag hem till fina vännen Eva och umgås.
Det ska bli kul! :)

------------------------------------------------
Här kommer lite bilder :)



Man KAN vara så liten så man får plats på en ihopvikt filt på ett soff-armstöd ♥
:)



Man kan åxå behöva ett helt fönster-bläck för att få plats ;)



...eller en halv soffa ;)

-------------------------------------------------

♥ Morgon stund ♥










Mammas ♥ :)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback