Pooopa :)

2010-03-12 @ 17:35:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Det är "Apa".
Det vet väl vem som helst!

:D

Jises så söt han är lilla skrutt ungen.
Mamma-hjärtat går helt sönder!



Han säger så många ord nu och pratar så mycket :)
Underbart!
Klättra upp i soffa och säng har han åxå lärt sig minsann :D
( Blir dock BIG no-no när det börjar nalkas bok-hyllor osv...OM det nu gör det )

;)

Idag har han börjat ta nåt riktigt räv-gift, som frugan sa, i antibiotika-väg...så nu SKA han väl för i h-vete bli frisk.
Iaf betydligt bättre!?

*hoppashoppashoppas*



-----------------------------------------------------
Annars?

Helgen blir relativt lugn.
Ska ut och lufta mig med syster-yster imorgon en sväng.
Shit-jäklarns vad det ska bli skönt att komma ut och se lite folk!
:D
Och Nääää jag tänker inte missa melodifestivalen om nu trodde det?! :)
...blir att spela in el kolla reprisen ;)

..innan dess ska jag med sonen ♥ besöka päronen för att fira morfar M´s namnsdag och äta lite gott :)

Å på söndag nalkas besök hos svärmodern min :) å där blir det också äta gott ;) *hehe*
Lyxhelg!
:D

Bara hålla tummar att vi håller oss friska!

*hållhåll*

ROck oN!

Kommentarer

Postat av: GM

Jag kommer och hälsar på när tillfälle ges :-)

Saknar er..puss!

2010-03-12 @ 22:04:07
URL: http://madela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback