Orkar inte skriva så mkt..

2010-03-31 @ 19:55:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jag har svin ont i mina handleder igen och går på 3e kuren anti-inflammatorisk skit :(
...ska försöka sköta mig denna gång så kuren får verka som den ska...
...tänkte jag.
Men icke..igår fira vi nya dagis-starten med öl å pizza ;)
GOTT som FAAN var det
;P

Mest bara att nya dagis känns SUPER! :)

...men Han har vart lite gnällig igår kväll - trött...tänkte vi
...imorse - trött och sovit dåligt (vaknade 3.40) - ..tänkte vi
...åt lite dåligt igår
...imorse ( inte efter en stund dock, då gick all gröt i)
...till lunch
...till middag

Omställning och kanske stress...typ... - tänkte vi.

Gick in för en stund sen för att kolla till honom..
..han gnytt lite och varit "Loj" och gosig typ hela eftermiddagen..
Nr 2 i blöjan så jag tar upp honom  för blöj-byte..
..då det gurglar till i hans lilla mage
..och UT kom..i en jävla fart...över min rygg och diverse inredning..
..ALL mat (det lilla han fått i sig) från igår fram tills idag på kvällen.

Jahaaaa..fan va skönt! :)
Mag sjuk!

Hon e dum i huvet tänker Du ;D
Nää men så här är det.
Han äter.
ALLTID.
Oavsett feber, förkylning , hosta, sovit illa...eller vad fan som helst.

Men inte nu :/
..så vi har undrat och försökt hitta orsaker.
Stress?
Trött? (han har inte fixat sommar-tiden ännu)
Omställning?
Intryck på nya dagis?
..osvosv..

Men så var det "bara" mag-sjuka. :D

Skönt.
Det vet vi går över.

Det andra sitter ju mer i sinnet...
Svårare och finnas till och kunna hjälpa då...lixom.

Så nu har jag torkat spya.
Nattat om sjuklingen
Pussat frugan hejdå ( hon är på galej )

..själv tänkte jag ta mig ett glas rosé och kolla film :)

ROCK oN!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback