Mina "jag-måste" och mina "vill-ha" just nu..

2010-03-10 @ 17:43:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag MÅSTE klippa mig :/
..snart ser jag ut så här

:O



..helt ok om det är frivilligt.
Men JAG vill INTE ha dreads!!
:(

Jag MÅSTE spara till resan till Holland.


..blir inte borta många dagar..
..men det behövs pengar till mat/nöjen och presenter :)

Jag VILL HA och MÅSTE han en ny mobil.
Den jag har funkar att ringa till.
Det är typ det.
Så om ni får skumma sms el dyl så beror det på den.
Tangenterna funkar inte.

De jag har kollat in i rätt pris-klass är :)



och



Den sista är ju sjukt snygg :) eller hur?

Sen är mina parfymer slut.
..har nåt billigt skit från HM :/

JAG VILL HA



eller


Sen MÅSTE jag sterilisera min lilla Nemi.
900:-
:/

Jaja...man kan alltid drömma.



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback