Meeen...

2010-03-05 @ 12:07:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Plutt sjuk igen :(

Vaknade av en aria följt av lång monolog ur baby-watchen...
...bara att ta sig upp och troligtvis byta bajs-blöja tänker jag.
För man kan INTE sova om man "buujsss" át inte! ;)

Tar upp lilla skrutt och känner direkt.

VARM.

Inget "bujsss" fanns det men 39graders feber... :(
Men efter ny blöja...lite mummy-lööve och en alvedon så somnade han om tillslut.

Som tur är så är det lugnt på jobbet.
Sista dagen på lovet, lite barn och mkt personal.

...men sjukt jävla piss-typiskt!
*blää*

Har iaf varit på jobbet övriga dagar denna vecka.
...förutom på några timmar då jag akut med hjärtat i halsgropen åkte därifrån :(
Och det har varit så skönt.
Tycker verkligen om mitt jobb.

Det jag INTE tycker om är att inte KUNNA jobba och vara fokuserad till 100% för att andra människor inte sköter SITT jobb! *morr*

Men.
Ljusare tider stundas....*hoppas jag*
Och vi försöker bara räkna ner dagar.

Den 31/3 börjar Leo nytt dagis.
Den chefen är väl införstådd i vår situation.
Och det känns SÅ skönt.

*håller tummar*
 

Annars var ni i Aspuddsparken med kidsen i veckan :)
Så najs!
Super väder å grillade hamburgare och söta djur att klappa ;)
Värsta löne-förmånen ;)









----------------------------------------------------------------

Plutt leker med sin låda :)



- Här syns jag nog inte...



De 3 svarta :)



...och den randiga ;)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback