Lördag

2010-03-06 @ 19:02:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jahapp.

Sol och super väder! :)

Men snutten hostar å hostar å hostar :(
Och snorar.
Grönt ur ena och ofärgat ur andra.
*suck*
Och temp är som en shot slivovitza i strupen = UPP NER UPP NER osv..

Stackars lilla älskade snutt unge ♥



----------------------------------------------------

Just nu är frugan ute m en polare på lokala men de dyker in när schlagern närmar sig :)

Go-vännen Eva kommer åxå :D

..sen blir det schlager och Buzz tills jag däckar.
Vilket dessvärre inte brukar vara så sent ;P
*hehe*

...har dessutom sovit svin-dåligt inatt pga Leos hostande
:/
...var uppe å kollat till varje timme.
Klockan var typ 2.10 när jag kollade sist...sen vaknade vi som vanligt vid 6.
*gäsp*

Men trevligt ska det bli iaf :)
Ikväll vinner dom!


------------------------------------------------------------------
För jag ska villigt erkänna ;)

JAG är en riktig hårdrockande..



..schlager-pingla ;)



Yepp! SÅ e re ;P

Rock on!


Kommentarer

Postat av: GM

Skicka över ungen hit så kan han hålla Elin sällskap i tristessen. Hon hostar, snorar och har öroninflammation stackarn :-(

2010-03-07 @ 11:22:37
URL: http://madela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback