Lööörda :)

2010-03-27 @ 09:42:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jahapp.

Veckan har gått och han är fortf frisk *pepparpeppar*
Å Jag har jobbat :) *skönt*
Vart på Museeum.
Vart på Konserthuset.
Vart på brandstationen.
:)
Och de små söta uppträdde på samlingen inför hela skolan igår:D
De var SÅÅÅ duktiga.
De sjöng Daggmasken Pelle-Jöns ;)
..under mitt dirigerande ( läs flaxande )

;P


Vi var och tittade på nya dagiset i ons :) känns bra!
Superfina lokaler och personalen verkar bra.

Inskolning börjar nästa vecka ;D och jag är mamma-ledig några dagar för det.
Känner mig inte ett dugg nervo inför det faktiskt.
Han är rutinerad dagis-kille nu och van vid rutiner och barn-grupp :)
..han kommer vara värsta rutinerade killen bland alla rookies ;P

Ska bli kul som fan iaf! :)

Denna helg blir lugn :) blir hemma-mys m lite hair-makeover och gott käk.
Lite vin ska nog slinka ner också tror jag ;)

..vi tänkte kolla in en skit-mysig park åxå med plutten idag.
Han ska bara vakna först nu :)


..

med andra ord...livet flyter på
rätt ok
just nu
:)


ROCK on!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback