Lite igår...lite idag :)

2010-03-28 @ 12:54:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ikvällen avslutades med något jag längtat efter typ hela veckan
:)

Fru
Mys
Vitt bubbel
Ost-bricka

;D



Kollade förstås kör-slaget och sen typ däcka vi ;P
*garv*
Vi är tuffa vi små-barns-föräldrar
;)

Pucko ( ja han heter så ) undrade lite varför ingen ost landade hos honom :)


--------------------------------------------------------------

Idag har frugan börjat fira påsk i förväg ;)



Riktigt jävla ballt tycker jag! :D ♥

Sen drog vi iväg till parken :) hela lilla familjen min ♥

...men hoppa i pölar är roligare än att titta på djuren tyckte Han♥
;D



..men en "popp-popp" hann vi se :)



..och inne gick Han runt lite..sen satt han med min sjal och svepte om sig :) ♥
..sen vart det mian pannkakor innan vi begav oss hemåt igen.
Skön dag trots piss-väder.





Nu ska jag färga håret :)
Resultat kommer ev senare idag.

Rock ON!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback