Idag..

2010-03-09 @ 09:25:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..blir det ytterligare en dag hemma med skrutt.
Ska till läkaren för mer prover.

Hostan har slemmat till sig..
..och snoret har INTE upphört.
:(
Inatt hostade han så han höll på att kräkas/kvävas..
..var inne i hans rum på 2 stora steg tror jag..
..lyfte upp honom snabbt!
..han låg på rygg, lilla skrutt, är man trött och 15 månader så gör man ju det.
Inte fan vill man sitta upp!!
..eller förstår att det är det bästa för att slemmet ska släppa :( 

Men han hostade på sig en stund till, drack en massa
...mammorna pussade å gosade och efter en stund var det över.
Sen somnade han efter ett tag igen.
..och natten förblev lugn.



:)

och febern verkar ha gett med sig åxå *yeeeyh* ;)
..men det har varit jävlig upp å ner med den så det är ingen ide att ropa hej ännu.

---------------------------------------------------------
Annars?

Jo, frugan är åxå dålig nu.
Och jag snorar fortf m lite ont i halsen.
Menmen...de e ju som sagt väntat.

---------------------------------------------------------
Såg "Up" igår.


Den var ok.
Bra animerad.
..men den var inte lika rolig som jag trodde att den skulle vara.
Men söt :)

Nu vill jag se Shutter Island! :)
Nån som sett den?


Den verkar skit spännande.

Wolfman vill jag åxå se :)



..och Valentine´s day.



Nån som sett dom? :)

----------------------------------------------------------



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback