Det här är "Poopa" :)

2010-03-13 @ 18:05:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Han är en ca 20årig gorilla :)



Han kan bygga med klossar också :)

---------------------------------------------------------------------



Titta vad jag har gjort :D
HELT själv!
Mina 1a pannkakor!
Och goda blev dom med ;P
Yes People!
Det finns en ljusning för mig också ;)

------------------------------------------------------------

-..hmm..här syns jag nog inte ;D
( sen att han har 2m lång svans...det fanns inte med i tanken tydligen *haha* )



Min fru♥ har en väldigt naiv syn på hur man gömmer saker så de inte syns :D



KAN det vara en spade? *garv*

...hon är söt! ♥

-------------------------------------------------------------

Var hos päronen idag med plutt.
Han hade sina fina väx-i-vantar :)
Han är helt fascinerad av att han kan ta i saker...för han får nämligen i tummen i dessa.

*söt* ♥♥♥



Några har iaf fatta kombinationen

Öl vs sol ;)

*naajs*



---------------------------------------------------------------
Annars?

Blev inget ut idag med sis´en :/
Jag ville prioritera annat när jag har så lite pengar.
Men hon var bara glad.
Hon var "lätt" bakis från gårdagen ändå ;)

Sååå nu nalkas grillat och mys med frugan♥
Och MF såklart! ;)
..till hennes förtret.

Men lite gott käk och mys ska nog få henne på bättre tankar :)

Rock On!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback