Ännu en måndag...

2010-03-08 @ 08:10:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måste börja inse att jag MÅSTE sluta stressa över att inte kunna vara på jobbet.

Jag mår inte bra av det.
Leo mår inte bra av det och han behöver all positiv energi han kan få lilla snutten.
Jaa..och Frugan mår säkert inte heller bra av det...
..för jag beter mig dumt, säger dumma saker och känner själv hur jävla Urkig jag är pga att jag är skit stressad över att jag inte är på jobbet där jag behövs :(

Nä!
Ändring!


Jag KAN INTE ta på mitt samvete att Leo är sjuk.
Barn blir sjuka.
Spec i början av dagis-starten.
Bara inse.
Han har om man jämför med andra, haft tur.
Så.
Nä.
Bara är så.

Punkt.

--------------------------------------------------------------

Annars?
( om man bortser från att jag är stressad över att inte jobba... )

..
så är det rätt ok.
Har lite ont i halsen å snorar, men det är ju väntat när man går hemma med dagis-bacill-sjukt barn.
Försöker att spendera dagarna med honom så mkt som möjligt förstås..
..är fan INTE lätt att hålla en 15månaders lugn ska ni veta!

..försöker att göra lite nytta i hemmet osv.
Blir lugn av sånt.
*garv* ;D
Jaa jag veeet. Värsta hus-frun! ;P
Men nää..jag gillar att städa och ha rent...el iaf städat.

* Var sak på sin plats.
* Ingen disk ( hatar att laga mat med disk-berg på bänken )
* Och inget ska fastna under fötterna.
Mina 3 prio.

.. sen lite damm i hörnen, DET är inget som stör mig.
Bara det man SER med blotta ögat...är rent.
;)

--------------------------------------------------------------------

Har dessutom lite lätt ågren inför min skola.
Har hamnat sjukt mkt efter pga av allt som varit.
...får se hur jag gör.
 :/

-------------------------------------------------------------------

Rock On så länge!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback