Som ni vet..

2010-06-17 @ 19:21:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

...eller iaf de flesta ;)
så jobbar jag med barn.
Det är nu sommarlov för dom vilket innebär sk "hel-dags"-omsorg..
(vi har dom hela dagarna annars åxå men jaja..)
..och den typen av omsorg gör att vi har möjlighet att göra lite längre utflykter om dagarna för att inget skolarbete är i vägen *yeeeyh* :)

I tisdag var vi vid Stora mossen :)
Värsta troll-skogen.
Så najs!





..inte så pjoskit alls i solen :)
-------------------------------------------------------

Idag var vi i en parklek som jag var väldigt mkt i när jag jobbade på en annan skola...
Den har blivit renoverad och JÄTTEfin! :)
Ungarna ÄLSKADE den.
..och min dag så ut så här...
*typ ;)*








hehe ;)

------------------------------------------------------------

Nu vankas grillat och mys framför tvn med Hon :)

Rock ON!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback