Sharlakansfeber :(

2010-06-05 @ 16:14:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igen.

Började med feber på to kväll..
..inkluderades av röda prickar på magen som kom och gick.

Fredag var det 39.9 i feber...sen upp till 40.3.


:(

Röda utslag som stannar.

= VAB för frugan.

Idag var febern typ samma...utslag och vill inte äta.

Känns igen.

INTE vänta lika länge som förra gången nu!

In till VC  :/
Hon tog halsprov...som förstås visade negativt..
..och infektionsprov som förstås visade bra...

SAME PROCEDURE AS LAST TIME
>:(

Medans vi väntade på provsvaren så sjönk lilla plutten ihop och febern gick upp i rasande fart.
Jag hade med mig ipren som jag fick i honom..
..men den verkade inte hjälpa
:(

Insisterade på ett nytt prov och bad henne att ta ett RIKTIGT prov.
De mesar ur för att det är ett litet barn..
...och så blir provet felaktigt.
*morr*

MYCKET JÄVLA RIKTIGT :

Andra provet = POSTIVT!

No shit! *suck*

Aja..han har fått i sig första dosen medicin nu och sover förhoppningsvis lite feber av sig just nu.



Så helgen blir hemma-lek och lugn för mig och snutten♥.

Frugan♥ jobbar..men ringer och checkar läget så fort hon kan.
..lite jobbigt när man inte bara kan skicka ett mess om det är nåt.

..tar lite tid och vänja sig..


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback