O´learys invigt :)

2010-06-12 @ 10:26:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



god öl :)



SJUKT goda kycklingvingar m bluechees sås ;P



liveband :)



tv-skärmar vid båsen så sikten är fri ;)



även på muggen ;D



där man drog ut toapappret från mitten...smart :)



...man kan doppa allt i deras fantastiskt goda smoked hickory-nåt sås tyckte Hanna :)



...mot kvällens slut ;)

Dessutom kom en av sveriges mest kända artister dit med sin man. :)
Har träffat honom ett par gånger i samband med karaoken under åren.
Vi har festat och sjungit med vänner.. :)
Han är super go och sjunger svinbra dessutom ;)
Frugan är lite avis på hans snygga gråa hår *ler*
Ajaa..
;)
...funderade på att gå fram och hälsa men det känns ju lite dumt sådär...jaaa...typ...
...Han är ju kändis.
...Inte fan kommer han ihåg mig lixom.
...träffar ju några människor...*duuh* ;P

MEN han tittade åt mitt håll och kände faktiskt igen mig..inte vid namn förstås, men som person!
Blev jätteglad :)
Kom fram och kramade mig och hälsade på frugan :)
Sånt gillas!
Mucho.
Han är verkligen ingen drygo-kändis.
..utan lika söt som go som han ser ut.
:)



Här är han med sin man Johan.

Rock On! ;)





Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback