Grattis :)

2010-06-19 @ 09:43:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är eg inte alls intresserad av detta bröllop.
Tycker kungahuset är överdrivet och onödigt.
Men jag gillar Vickan.
Hon kommer bli en bra drottning.
Men jag avundas INTE deras liv.
Och undrar hur många gånger Danne tänkt....jises, va fan har jag gett mig in på ;)
*ajaah*
Nu gifter de sig idag iaf.
:)
Och det lär jag inte få uppleva fler gånger i mitt liv.
Ev får Leo det...eller hans barn :)

Så lite coolt är det.
Men jag skulle ha sån ågren om jag var dom.
Inte för att gifta mig med den jag älskar...
...utan prestationsågren inför att typ HELA JÄVLA VÄRLDEN kommer kolla på.
;D
Skulle aldrig aldrig utsätta mig för det!

Men iaf HIPPHIPP för er Vickan och Danne!
Hoppas ni har en superfest och blir skönt fulla och har grymt sex i natt ;)

Kram från mig!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback