Förutom att inviga o´Learys ;)

2010-06-14 @ 19:44:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

...så var vi bjudna på middag hos Tha GodMadde och hennes skitbra karl :)
Köttbulle-stroganoff var beställt ;)
Det är så sjukt gott!
Ni som inte smakat MÅSTE göra det!
:)
..och de bjöd på en jävla massa vin å öl till de :)
HUR trevligt som helst!
Mera sånt!
:)
Är vår tur nästa gång!
*lovar!*


De har 4 fyrbenta små lurviga dom åxå... ;)
..fast av annan sort :)
EN var helt ljuuuvlig! :)





Han "bodde" i min luva typ hela kvällen.
SÅÅÅ söt!!

Här är de övriga sötnosarna :)



Söndagen gick mest åt till familje-mys ute och inne :)
..sen lyfte jag plutten fel :/
..och ryggen sa byebye.
Klantigt...men det är samtidigt så svårt när man är mitt upp i allt...
- näää vänta jag ska bara LYFTA rätt, Leo.
*garv*

...ajah...håll tummarna att det går över snart.
Frugan tror de kan vara ett begynnande rygg-skott :(

------------------------------------------------
En super-go kollega som ska sluta snart :(
...*å jag kommer sakna henne som FAEN!*
...gav oss massa fina kläder till Leo idag.
:)
..bla den här ;D
Den morrar som en dinosaurie när man trycker på den röda knappen!
Leo kommer ÄLSKA den!
:D



...å när jag å plutten kom hem
...hittade vi den här :)

DET är kärlek det! ;)



Rock ON!

------------------------------------------------

Ps.
Ibland känner jag mig helt upp-skuren i bitar..

SÅ fantastiskt glad för nån/några...
SÅ jävla helvetes förbannad över vad en annan får gå igenom...
SÅ fruktansvärt ledsen för en tredje...

..osvosv..

Suck.

Det är jävligt tur att ingen sagt att leva ska vara enkelt.

........................................................................
Men som jag läste på en blogg precis..

VÅGA VÄLJA LYCKA.

Så jävla rätt!



Kommentarer

Postat av: The GM

Lasagne beställt! ;-)

2010-06-14 @ 19:59:21
URL: http://madela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback