Idag :)

2010-07-18 @ 18:08:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..har jag mått lite skumt..
:/
..troligtvis druckit för lite.
Vilade en stund när plutt sov lunch...mådde lite bättre sen.
Har vart helt seg i bollen efter denna värme.
:(
Skönt m svalare väder nu :)
Men solen får gärna vara kvar.
Vill ju få lite bränna ;P

Hos mormor och morfar M fick vi god gryta och glass till efterrätt
..sen lekte vi lite på deras gård innan hemgång :)



...leka i sandlådan ÄGER! ;D



..och köra "bå biiilee" också ;)


Här är mina pärons ballar :)
Mamma kan hon!
*fint*



Nu väntas frugan hem från sista dagen på jobbet innan semester :)

..och jag påbörjar dnart min 2a vecka ;)
*yeeeyh*

Rock oN!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback