Usch..

2010-01-19 @ 12:21:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..som jag skrev till frugan när jag lämnat på dagis imorse.
Han var sååå ledsen lilla plutt...inte hysterik eller arg...utan ledsen.

Ledsen

Hörde hans gråt urskilja sig från de andra 30 barnens lek-ljud när jag gick...
...hårt att se glad och pussa på och lova att man kommer sen då.

Usch.

Men det gick.
Ringde sen, på frugans inrådan för att det troligtvis syntes att jag var lite "klämd" när jag kom hem.
Allt var så bra. Han hade blivit mkt gladare så fort de skulle gå in, satt sig på "röda mattan" och visste att det nalkades äpple :)
Hade gått mkt bättre än igår sa personalen *skrattar* ja vad vet jag.
.."klämd" mamma som man är  *hehe*

Skönt som fan iaf! Känns bra. Lugnt. Bra personal.
Huvudsaken.

Sen får jag lämna mitt hjärta med honom när jag går...så blir det nog bra för mig med ;P

------------------------------
Hade tänkt att plugga lite idag...
Men jag och frugan har lite olika "plugg-tekniker" ;)

Jag behöver tystnad och full koncentration i boken.
Frugan behöver musik på full volym för att kunna koncentrera sig.
...går INTE rikigt ihop ;)
Så jag väntar tills imorgon med läsandet mm...då är jag solo i lyan igen :)
Har dock organiserat mig lite...artiklar mm..och hittat och bokat en bok jag letat som fan efter på univers.bibblan ...som jag ska hämta imorgon :)
Det blir kalas.

-------------------------------
Appro kalas...
:)
Snart närmar det sig.
Nästa helg ska vi fira lite.
Eller äh...inte fira direkt, har ju redan fyllt då.
Men festa ska vi göra iaf! :D
Ska bli så kul att komma ut, träffa najst folk, sjunga och festa lite :)
-------------------------------

Snart ska jag hämta vår skatt ♥♥♥ på dagis.
:)

..men först några pussar på min duktiga fru som kämpar med svin-jobbiga ämnen att läsa igenom och få ner rent teoretiska åsikter om. ♥♥♥

..sen slänga i tvätt i maskiner.

Rock ON!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback