...

2010-01-22 @ 17:10:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ett år äldre idag.

Känns ok.

Mer ok än många andra år faktiskt.

Blir inget fira idag dock...
Vi e TOK-panka.

Men tar igen det nästa lördag ;)

Hade dock väntat mig samtal just idag....som inte kommit. Iaf inte än. :/
...vi får väl se.

-----------------------------------------

Annars har veckan rullat på bra.

Inskolning har funkat perfekt :)
Både för mig och Prinsen *hehe*

På måndag börjar allvaret ( OM vi inte blir sjuka...) och vardagen och det ska faktiskt bli skönt.
Svårt att vänja sig av att vara med Leo så mkt bara...
:(
...men med goa kollegor så får jag nog till ett schema som kan göra att jag kan hämta tidigt en dag och lämna senare en dag.
*yeeyh*

----------------------------------------
Nu. Byte av kattlådor och sen mys med tandvärks-fru ;)

Tjo!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback