Lite blabla bara...

2010-02-16 @ 09:47:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Plutt är ju sjuk...så jag VAB´ar.
SJÄLVKLART 
MER än själva livet....så går han före ALLT!

Meeen...liiite suger det att inte få vara på jobbet. :/
Vill verkligen jobba nu när jag vart "ledig" så länge.
Händer en jävla massa åxå...jämnt...när jag är borta :(
Känns inte alls bra.



Trivs verkligen med mitt jobb och det suger att inte få vara där helt enkelt.

----------------------------------------------



Vet inte om det är fel på vår våg (den är lite opålitlig ibland)
..men det verkar som om jag ser ut att hålla vikten som jag lovat mig själv :)
..iaf nästan.
Gått upp 1kg sen jag gick ner som fan. 
Men det verkar hålla sig där.

:)

Detta gör att jag har mycket mer kläder jag kommer i, både byxor och tröjor :)
...som jag inte kunnat använda på FLERA år.
Men många är trasiga...så det blir sy och lappar-stuga för mig när tid ges ;)



Känns bra.
För mig.


-----------------------------------------------
Nu har sonen äntligen somnat och vi har *peppar peppar* fortf ett nät som funkar...
..så det blir lite slö-surf och sen kanske en film i sängen.
..är lite seg idag :/


-----------------------------------------------

Jag är SJUKT gå-ut-å-sjunga-sugen :(
Blir nog extra mycket så när jag är hemma och inte träffar folk på dagarna.



...men ikväll ska jag till syster-yster och kolla hennes nya lya och umgås lite :)
*skönt å komma ut och få vara "bara jag" en stund*


Rock ON!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback