Tisdag.

2010-02-09 @ 14:41:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är en ok dag.

Sonen snorar och hostar en del...men sannolikt inte lika mkt som på dagis...
Han har äntligen somnat och jag hoppas han sover en stund, det behöver han.

Själv ska jag till jobbet om ett par timmar...
Vi har info kväll för föräldrar och jag ska hålla "föredrag" om vad vi gör i vår skolas förskoleklasser :)
Ska bli kul.

Sen ska jag hem och mysa med mitt ♥ :)
Som för övrigt återigen fick STRÅLANDE utlåtande av sin chef idag ;)
*stolt*

Annars?
..jag är sjukt sång-sugen..




---------------------------------------------------

Läste den här på en polares logg på fejjan idag :)
Så jävla klockren!

Oavsett vad du ger en kvinna, så vill hon ge dig något bättre.
Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn.
Ger du henne ett recept, så får du en måltid.
Ger du henne ett hus, så ger hon dig ett hem.
Ger du henne ett leende, så ger hon dig sitt hjärta.
Hon multiplicerar och förstorar allt du ger.

SÅ Om du ger henne skit, förvänta dig ett ton tillbaka!


Rock ON people!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback