Tisdag

2010-02-23 @ 09:08:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Plutt fortf sjuk :(
Hostar och imorse hängde "gröna faran" ner nästan in i munnen på honom :( *uuäääscha*
...man undrar hur i helvete det kan uppkomma såna baciller och slå till på våra små *morr*

Aja...

Idag vill jag verkligen vara på jobbet.
Jag vill finnas för mina kollegor och jobba på som vi alltid gjort.
Suger så hårt att inte kunna det.

Men.
Min son och min frus hälsa kommer ALLTID gå först.
Punkt.

Jag måste sluta ha dåligt samvete för att jag är hemma.
Jag veet.
Som A sa, det är en helt ny situation för oss. I det här fallet mig som VAB´ar.
Är ju inget konstigt att han blev sjuk första tiden på dagis.
Alls.
ALLA barn blir det.
I hans fall...lite mer än andra...och mindre än andra.

Jag känner skuld för att det inte är JAG som är sjuk.
Känns jättekonstigt...och jag vill urskuldra mig.

Men.
Jag har inget att känna skuld för.
Det är bara för mig att upprepa det tills jag tror på det själv.

------------------------------------------------------------------------

Annars?
Jo. Jag fick ett tips av en bekant igår om ett prog på nätet som man kan göra om bilder på.
:)
SKIT kul!

Kolla bara :)









coolt som fan! :)


Kommentarer

Postat av: Elfar

Vad hette programmet då, kan vara intressant att använda till sm-sidan...

2010-02-23 @ 13:35:01
URL: http://www.smkaraoke.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback