Oonsdaaaaaaaaaaaag....*suck*

2010-02-24 @ 08:32:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

*blärk*

Idag känner jag mig skit-urkig :(
Inte sjuk el så.
Bara...trött...seg...rastlös...frustrerad...

Framförallt vill jag att Leo ska bli frisk nångång.
Stackarn med sin äckliga hosta på nätterna.
Och gröngult snor som tränger ur lilla söta näsan hans :(
*snutten min*
------------------------------------------------------------------------

Men i det här...för min egen skull...
Såå...

Jag Vill UT!! Se folk!
Skratta!
Sjunga!

*gaaah*



--------------------------------------------------------

Annars är idag en ok dag.

Men ok är bara ok.
Inte bra
Inte dåligt

Bara

Ok

Bjuder på en till sån där bild iaf :)



Rock ON!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback