Onsdag

2010-02-10 @ 09:12:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

"Föreläsningen" igår gick bra.
Verkar som föräldrar var nöjda...fick INGA frågor när jag var klar.
..så antagligen fick de den info de behövde? :)
Fick även hintar från några mammor att de gärna hade sett att jag var kvar i fsk klass till nästa år :) kändes skitbra.

MEN på väg dit...
Var ute i god tid som tur var för att jag ville för-preppa mig lite plus att vi skulle få igång ett powerpoint bildspel på en jävla MAC dator *uscha*

Har åkt 2 stationer när hon ropar ut i tåget att vi åker inte längre än till nästa station.
Allvarlig person olycka vid centralen.
Kommer ta LÅNG tid.
Ta taxi el alternativa vägar.

Helvete.

Jahapp....som tur var känner jag till mitt närområde rätt bra.
Hittade mina alternativa vägar och kom tillslut till jobbet typ 1½ timme senare :(
...lätt stressad.

Men hann iaf i tid :)
Tur satan att jag gick hemifrån i så god tid.
Pinsamt som fan å komma försent inför alla föräldrar lixom ;P

-----------------------------
Idag ska jag dona lite i lyan...kanske, beroende på status på honom..
..ta en prommis med inbäddad plutt så han får lite frisk luft :)
Vi får se.
-----------------------------

Annars?
Jo jag längar efter att gå ut å festa och sjunga med mina vänner.
Ser framemot, som fan...när det nu blir.

-----------------------------
Måste börja spara pengar till min Holland resa åxå..
Är ju bara några dagar vi kommer vara där...
..men NÅN souvenir (har faan stavas det) vill jag ha ;)
Åker inte förrän i Maj så några hundra i månaden ska räcka.

Så jag skulle behöva spara till :

Hollandsresan

Ta bort jävla fucking visdomstand

Klippa mig innan jag får dreads

Ny mobil

Garv...lär ta några år som det känns nu ;P

----------------------------

Jaja..

Rock ON!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback