Onsdag

2010-02-17 @ 14:53:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jahapp :)

Efter att ha nattat plutt och pussat lite på min blåslagna fru ;P
( nää INTE jag som är skyldig...de har tränat Självskydd i skolan )

..så åkte jag till min syrra för lite umgås och kolla på hennes nya lya ;)
Den var super mysig! ;)
Hon lovade en fjortis-inflyttnings fest om ett tag ;D
Ser fram emkot den!

..appro fjortis...
Jises vad vin slår hårt när man inte har ätit ;)

Aja...kom hem runt 1 och somna på rot.
Skönt.
Lätt seg idag ;) men ok.

Tack sis! <3

----------------------------------------------------------

En gammal vän hittade mig på face i förgår.
SÅ SJUKT jävla kul! :D

Vi träffades på typ tidigt 90-tal på ett internationellt läger i Tyskland.
Vi vart skit-bundis på en gång och alla tyckte vi såg ut som systrar :)
Hon är från Schweiz och jag fick i 16års present av mina päron, åka dit, ensam och hälsa på i 10dar tror jag det var.
Hon kom hit en sväng också :)
Hon betöd jättemycket för mig så och vi brevväxlade och höll kontakt i flera år.
...men sen föll vi liksom bort från varann...livet gick vidare och åren gick...men jag har försökt goggla henne mm men utan resultat.

MEN :D så hittade hon mig via en gemensam gammal vän på fejjan!

Fy fan vad glad jag blev!

Nu ska jag verkligen hålla kontakt med henne och hoppas hon kan komma hit nångång och hälsa på mig och min lilla familj.
Det vore helt underbart! :)

------------------------------------------------------------

Sist men inte minst :)

STORT grattis till mina båda kollegor Niclas och Pedram som blivit pappor nästan samtidigt ;)


Rock On!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback