Lördag

2010-02-20 @ 10:29:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..och SNÖÖÖ...
Allså, jag gillar snö som fan.
Framförallt när jag jobbar.

..men nu börjar det gå liiiite till överdrift.
Till sportlovet har jag sagt, sen får det fan vara bra! :)

Ang mina handleder så har jag återigen åkt på en rejäl inflammation :/


Får INTE bära något *garv*
...är INTE så bra på att hålla det när man är hemma med en 11-12kg liten guldklimp ;)
*menmen*
Men tabletterna hjälper så det är ok...när jag har råd att hämta ut dem nästa vecka.

-----------------------------------------------
Annars?

OS.
Allså Anjas medalj är så mycket mer värd än ALLA jävla guldmedaljer hon eller någon annan någonsin tagit!
Vilken BRUD!
Snacka om vinnar-skalle och tjurskallighet.
Helt osannolikt är dock att Lindsey Vonn i samma situation faller.
HEEELT SJUUUKT!
:D
Jag bara skrek rakt ut!...både av skräck för att hon ÅXÅ skulle göra ett "döds-hopp"...men sekunden efter av glädje för Anja.

Anja. Du är min Idol och förebild gällande tävlings-skalle! :)



------------------------------------------------
Mer?

Melodifestivalen 2010.
Är den värsta hitttills.
Helt klart.

SJUUUUUUUUUKT dåliga låtar.
>:(
ALLA.

Förutom Linda Pritchard :)



Jag har tjuvlyssnat på kvällens låtar..
(för vi ska kolla OS och jag ska kolla reprisen på MF sen)
..
och det är samma ikväll.
SUG-låtar.
Tom Alcazars låt... :(

MEN en ljuspunkt finns :)
Cruzified Barbara.



Go Girls!! Rock the fuckin´ASS of them!!!
;D


---------------------------------------------------------

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback