Freeeeedag.

2010-02-26 @ 08:32:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mmhmm...
Dagen idag bjuder inte på så mycket mer än dagen igår gjorde.

Ska ta oss ut en snabbis för att handla lite..
Får passa på när det inte är så kallt..
Han hostar så fortf av den kalla luften :(

Kanske ska jag bjuda över päronen på en fika...om jag orkar. ;)
Annars får det bli jag och mannen i mitt liv hela dagen :)
-----------------------------------------------------------------------

Frugan ska på partaj ikväll...så jag bli solo-kvist.
Men tänkte passa på att WoW´a
;D
...det var skit länge sen!
*kul*

-----------------------------------------------------------------------

Ooooch..

Imorgon, Oooom allt vill sig som jag vill..
( ..har kommit på att det bästa är att ta en dag i taget..för man vetefan aldrig vad som händer.. )
..så ska vi faktiskt UT.

Allså gå ut och festa - UT!!

:D

Tillsammans.
Jag och Fina min.


OCH kära syster-yster :D



Fan-fucking-tastic ;P



...men som sagt.
*håller tummen*

Det är imorgon.
Vi tar - idag - först.

Rock ON!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback