Fredag

2010-02-12 @ 08:20:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kunde ha börjat bättre :(
Vaknade av värsta mardrömmen vid 5.30 tiden....usch!
Men min älskade vackra underbara fru fanns snabbt där vid min sida och höll om..

Jag älskar henne mer än vad ord kan beskriva.

Nu är dagen i rullning.
Plutt hostar men snorar liiiite mindre.
Jag ska fixa till lyan medans han vilar frukost...sen blir det lite rita och lugn lek :)
...tänkte ta en prommis sen om inte graderna sjunker.

Längtar tillbaka till jobbet också.
Vill vara där och styra upp...
Det händer ALLTID vissa saker när jag inte är där.
Och pga av vissa randiga skäl och rutiga orsaker blir jag fan förbannad! >:(
Får bli ändring på måndag!

Snart är det iaf äntligen helg :)
Blir lugnt.
Både fru och son är sjuka ju...men det gör mig inget.
Vi är samlade alla 3 i lyan.
Jag och Min lilla familj.

Min älskade lilla familj.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback