Fredag

2010-02-19 @ 10:38:40 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Nähäpp.

Blev inge jobba för mig denna vecka :/

..och vår lilla kort-promenad igår för att få lite frisk luft gjorde att hans hosta kom tillbaka lite :(
*skit*

Ajaa...blir inne och lugn hemma helg för oss så får vi hoppas på nästa vecka istället.
Vill VERKLIGEN jobba!!

...börjar ju förstås själv bli förkyld nu...men det skiter jag i.
Får bli värktabletter och vatten :) så är jag fit4fight för nästa vecka.

Mina jävla handleder börjar värka igen :( så det lär bli en kur till med anti-infl. tabletter :/
...gör sjukt ont...kan inte hålla en vatten flaska ens :(

-------------------------------------------------------

Annars är det ju ÄNTLIGEN fredag och frugan kommer ÄNTLIGEN vara hemma.
Kanske får vi fin-besök av svärmor åxå :)

Men FY faaan vad trist det är att gå hemma...för min egen skull allså.
Blir fan galen av tristess och rastlöshet :(
Vill UT!
Träffa folk!!
*gaaaah*

FATTAR INTE hur man kan överleva att vara föräldraledig/hemmafru el man el ännu värre arbetslös i flera år!?
Jag skulle på riktigt bli helt dumihuvudet.
USCH!!

..but that´s me ;)

Rock ON!


-------------------------------------------------------

Kommentarer

Postat av: Tess

Japp, hemmamamma sedan 16 år i maj! Och fortfarande har jag inte tröttnat, men sån är jag ;-)



Min pappa frågade häromdagen om jag inte hade några planer på någon form av jobb nu när ungarna börjar bli stora? Jobb?!

Nope!

hahaha

2010-02-19 @ 15:37:43
URL: http://www.partypinglan.se

Postat av: irini

Man kan ju alltid göra saker när man är mammaledig men det är inte alla som orkar med pressen.. :-)

2010-02-21 @ 02:28:25
URL: http://mythoughtsmyart.blogg.se/

Postat av: Elektra

Tess :) gällande dig så är du ett unikum i detta sammanhang tror jag ;) fast du har ju faktiskt ditt företag som du driver så du jobbar ju :)



Irini :) Nä precis. Och hade jag haft ett jobb jag kunde arbeta hemifrån med så hade jag gladeligen gjort det. Men man...eller iaf JAG... MÅSTE verkligen ut och träffa människor, få utbyta tankar, ideér och arbeta med min hjärna OCH kropp. Därav att jag älskar mitt jobb som tar mig ut och hemifrån :) och saknar det när jag blir hemma längre tider. Man är olika och tur fan e väl det ;P



KRAM!

2010-02-22 @ 10:11:45

Postat av: Elektra

Därmed INTE menat att jag inte fullkomligt ÄLSKAR att vara hemma med Leo. :)

2010-02-22 @ 10:13:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback