Skolstart

2010-08-21 @ 19:11:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är rörigt
lätt stressigt
snart klart
men jävligt kul att vara tillbaka på jobbet med barnen
:)
På måndag drar 1a riktiga veckan igång.
Mkt som händer och mycket som ska göras
men kul ska det bli :)
Hänt annat på jobbet dock som INTE känns lika kul
Riktigt jävla piss-illa tom..
Men just nu kan jag inte berätta nåt
Framför allt inte här.
..men forts följer..
nu ska det fajtas!!
-----------------------------------------------------
Annars?
Frugan dras här hemma med sin rygg...är väl bättre.
Allså...så bra det kan vara efter drygt 1v efter en operation...
Leo börjar förstås bli förkyld..
Så håll tummar att det bara är en förkylning...och inte en 40gradare till! :(
Jag då?
JO..jag har gått upp i vikt och vantrivs lika a-mother-fu**er... *blä*
MEN jag hittade våran v-v cd (fan va vi har letat) i veckan!!*yeeyh* :D
..så nu ska vi dra igång vid lön :)
Sen längtar jag efter sång och vänner och glatt sällskap.
..känns avlägset.
:/
Men jag får väl ta tag i det :)
Man ska inte gnälla..om man inte tar tag i det...har jag hört ;P
Tjo!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback