Fredag..

2010-08-27 @ 10:17:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tog som sagt drygt 2 veckor på dagis efter semestern..
..så blev han sjuk.
han hostar så man undrar om lungor och hals är på väg ut ibland :(
...och massa snor.
Ingen feber dock *pepparpeppar*
Men inte på sitt allra bästa humör helt förståeligt.
Så det vart VAB för mig.
..och nu är det fredag.
HOPPAS helgen gör honom bättre.
Är så jävla svårt att få en 1.9-åring att "ta det lugnt" :)
...men jag gör mitt bästa.
...än så länge är vi andra 2 friska iaf.
------------------------------------------------------------
Annars?
Nä inte så mkt har hänt.
Är ju hemma med Plutt.
..var väldans trevligt att vakna till sonens "Binka li ärna" i babywatchen och kaffe-lukt vid 6.30 imorse iaf ;)
Är man inte bortskämd med.
UPPSKATTAS!!
<3
-------------------------------------------------------------
Vill färga håret :) så det ska jag göra ikväll.
SVART.
Fullkomligt hatar mitt hår just nu...tunt och helt utan frisyr.
Så svart blir bra.
Sen blir det lite kräftor/grill hemma ikväll...säkert nån bra film åxå.
Vi har en tjej/granne som skämmer bort oss och Leo med massa saker...bla film.
Helt perfekt när frugan är sjukskriven tom sista sept.
TILL ATT BÖRJA MED...
-------------------------------------------------------------------------
På måndag ska vi dessutom börja vikt-väkta igen.
This time for fuckin´real!
Jag ska PW´a med stavar när jag lagt plutt om kvällarna åxå
3-5 kvällar i veckan
för eller senare ger det väl resultat får man hoppas ;P
Nu hör jag lilla hjärtats hesa röst i BW...så nu blir det PUSSkalas! ;)
Tjo!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback