S ö n d a g ♥

2010-04-11 @ 17:26:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vaknade vid strax efter 0.00 i natt..somnade väl igen vid 1.00..
..och sen vad 3.00 igen...somnade väl 3.30 efter det.

Plutt hade lite åsikter...tydligen.
Var blöjbyte och törstig och gos som gällde.

SÅ man var trötter som fan imorse vid 5.30 när Han♥ vaknade
Men han var gos-sugen så han somnade om (och jag med)
..så vid 6.30 var vi uppe hela familjen och åt lite frulle.

Är nåt me magen min så den hade lite åsikter under hela förmiddagen plus att skallen bankar lite lätt fortf...(började igår)...men det gick över sen.

Var hos svärmodern och åt på dan :)
GOTT!!
Plutt fick en jättefin hink och spade ;D



och Hon hade fixat HELT rätt färger på påskriset ;)



Nu kollar Hon♥ hockeyn och Han♥ sover.

Själv ska jag joina henne snart.
:)
-------------------------------------------------

Annars?

Var hos päronen i veckan och firade försenad påsk :)
Mys!
Mamma har hittat en gitarr hon fixat till :)
Leo ÄLSKADE den.


Vi fick även se lite vårtecken äntligen! :)



Imorn blir det ytterligare lite inskolning för Leo och även på tis...
SEN kör vi på som vanligt...
..dvs Jobbe på ons för mig ;D
Ska bli kul!

Nästa måndag är det 150e frågesporten på karaoke-stället :)
Har toppat laget mitt och kommer Rocka hårt! ;)
*yeeyh*
Ska bli kul!

..och med lite jävla tur så är våren på väg.
Håll tån! ;)

Rock On!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback