Påsken 2010 var sådär...

2010-04-06 @ 12:47:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

:(

Menmen.
Nu är de friska igen *pepparpeppar* mina 2♥ älsklingar.

Leo var på inskolning idag, gick HUR bra som helst.
Frugan är på sin 1a dag som högskole-student idag ;)
..och det KOMMER gå hur bra som helst!
Så sjukt stolt över henne.

Själv känner jag mig typ helt urlakad efter helgen.
Har sprungit efter Pigg/sjuk son hela dagarna och sett till att underhålla/sysselsätta honom...
...och lyssnat på stackars frugans jämrande/hulkande från soffa el toalett...
...och torkat spya på nätter och tvättat på dagarna.
...tröstat ledsen gnällig son.
...och försökt undvika smittan.
Har varit rätt körig i magen själv och har tagit det jävligt lugnt
..och parerat bubbel och annat som kommit från magtrakten med ren envishet och våga-vägra-bli-sjuk-vilja :)

verkar ha funkat ;P

Här är lite bilder från helgen :)



Vi provade och vara ute en stund...gick sådär.
:(
..han kräktes igen på natten sen.


..men LITE har vi påsk-pyntat iaf :)
De får hänga högt fjädrarna hemma hos oss.
Mest pga de lurviga ;P

Påsk-firanden med päron och svärmor fick skjutas upp..
:/

..får se när vi hinner med det.

Nu ska jag lägga mig och vila lite i soffan.
Sen blir det städning lek och mys..och ikväll ska det tvättas. (igen)

Rock ON!

Kommentarer

Postat av: Elfar

Går bra för AIK nu.. :-) Näst sist..

2010-04-07 @ 10:18:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback