Men shit!

2010-04-25 @ 10:24:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det var över en vecka sen jag skrev nåt här!!!
Förlåt som fan :)
..om jag nu har nån som ens läser ;P denna enkla del av mitt liv..

Vad har hänt då?

Jo.
Jag kom inte till jobbet förrän i onsdags.
Då kunde jag lämna med gott samvete på dagis.
Han gnyr å kroko-tårar lite forf (INGET konstigt!)men dom är så bra på att få honom på andra tankar ;)
Känns super med det nya dagiset!
Sjukt jävla skit skönt! :)
Han sköter sig tydligen exemplariskt åxå.
Pratar massa..äter ordentligt..sover och leker :)
Mamma-hjärtat mår mycket bra av att höra sånt! ;)

För att avsluta Leo-fronten så ska bara sägas att en kind-tand är på väg :)
Och han pratar och pratar...2-ords meningar..och härmar det man säger.
SÅ duktig!
..har en super vilja och är värsta gose-grisen!
Och förstås klok som få! ;)
Värsta Einstein! ;D




Mer sand utanför än i :) that´s tha shit!
 


Mamma A har sytt på märket ;)



The Throne! ;D


Jag hade ett "rädda-blom" projekt på jobbet.
Gick åt helvete...förutom med dessa två! :)
De såg helt kala och döa ut..
Men titta ;)
Liiite gröna-fingrar har smittat sig från frugan tror jag minsann ;P

 

Sen har vi syndat här hemma ;P
Man måste det...ibland ;)



*sluuurp*



Igår var jag och mamma på min födelsedags present! :D
The Last Bounce!
Fullsatt globen inkl ståplatser på hela isen!
SJUUKT folk!!

(ber om ursäkt för piss-mobil bilder..)





Allså shit i helvete vad SJUUUUUUUUUUUUUUUKT bra det var!
Var alldeles lyrisk och lätt gråtmild efter.

Är svin tråkigt att de ska lägga ner...men de har hållt på i 13 år! :)
En dans-kropp klarar inte så mkt mer än så...plus att livet går vidare med familj och andra projekt..
Jag kan bara buga ödmjukt och tacka för alla fantastiska föreställningar jag fått se med dom!
Tack!
Ni är grymma och har för evigt dansat in en plats i mitt hjärta!


YOU ROCK!!


Kommentarer

Postat av: GM

Klart att han är smart...det har han efter sin gudmor :P

2010-04-25 @ 21:29:20
URL: http://madela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback