Lööörda´:)

2010-04-17 @ 09:24:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Veckan är snart slut och den har gått fort känns det som.

..vart en helt ok vecka...lite ups n´downs..men så är väl livet.

Vi var utbjudna av en polare till frugan igår.
Bjudna!
På riktigt!
Båda 2!
Helt sjukt snällt!
Tack som fan Irre! :)
Min mamma♥ kom och satt b-vakt till Honom♥ :)

Var på ett gay-ställe.
Vi är sällan ute nu för tiden och ännu mindre på gayställen...
...och det var riktigt najs!
:)
Massa ( massaaaaaa ) folk.
Skön stämning.
Typ BARA flator ;)
...brukar vara 2% flator 1% straighta och resten bögar i normala fall.
Skit najs.
Halv bra musik...men det gjorde lixom inte nåt.

Var SÅååå skönt att komma ut bland folk.
Jag är verkligen inte gjord för att vara hemma-mamma ;)

..vart ingen hysterik lång ute-kväll heller, var hemma strax före tolv och mös lite i soffan innan vi la oss :)
Perfekt. :)
Jag hade kunnat festa hela natten..men idag känns det fruktansvärt klokt av min fru att föreslå att vi gick hem i tid ;)

Nu är Han♥ lite bättre....
Lite..
..snorig och hostar fortf ...men ingen feber.

Så håll tummen för att jag ska jobba på mån.
Jaaaa jag vet!
Ska inte ställa in mig på det.

...ska verkligen försöka låta bli..

:/

Rock On!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback