SÅ..

2009-09-10 @ 21:30:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..vad har hänt sen sist? :)

Joo jag har gått ner 1,2 kg av nån anledning.
Frugan och jag ska börja v-v´a igen men har inte kommit igång riktigt.
Men de e ju bra ändå menar jag :).

Har varit på ... :)    :

..igen. Gick skitbra...men fick tillsist ett nej. Men nu har jag iaf hållt för mig själv, vad jag lovat.
*stolt*

Är mkt på det personliga planet som händer i mitt liv just nu.
Inget jag kommer prata om här på bloggen. Iaf inte än..
Men det är bara positiva saker så ni kan vara lugna :)


Måste dessutom passa på å gratta kollegan Niclas som ska gifta sig nästa fredag. Sjukt kul! :D

Och om typ 9v är jag mamma-ledig med grisen igen och frugan kommer börja sitt nya jobb :D
Tjohoo!
Men jag har sjuuuukt  mkt som måste hinnas med tills dess. *pust*
Får verkligen INTE få nån jävla gris-fluss :/

Hade en INTE så tråkig dag ute igår förresten :)

..man har verkligen världens bästa jobb ibland ;P

Och idag har jag å kollegan Sara varit på NTA-kurs. Naturvetenskap inriktat på laborativt arbete med barn.
Kul som fan! Vi fick leka med såna här :D
Gissa vems som vann *ler*


Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag och helg.
Jag ska bara bara bara pussa och mysa med min familj. SHIT vad jag har saknat dom denna vecka.


ROCK oN Så LÄnGE :)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback