Jag ber om ursäkt!

2009-09-03 @ 21:26:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har varit gryymt dålig på att blogga på senaste tiden...FÖRLÅT! :)
Men livet har sin gång ibland...och för mig har det varit sjukt mkt på både jobb och för egen del.
En del självvalt *ler* och en del tvunget.

Men uppdatering kommer nu :)

Hade en tanke att jag kanske skulle veckoblogga :) vad sägs om det?
Jag tar ändå massa bilder under den tiden jag inte bloggar och så kommer det upp här vad jag spenderat min vecka med. :) aja..vi får se hur det blir.
Börjar med så här nu iaf :)

Såååkeejj...vad har hänt då?

Jag har stått i den här :



..för att ev få sjunga med den här : Det gick SJUKT bra med stående ovationer...men de tog en 60+ karl som körde luftgitarr till I can jive istället till (min) publikens förvåning.
Ska (troligtvis) ge det 1 chans till ;)... vi får se...och uppdat kommer isof.



Jag har läst den här på jobbet och den SKA ni alla som är föräldrar läsa för ert barn *punkt*
HELT jävla suverän bok om hur familjer ser ut i dagens läge :



Sen har prinsen blivit ännu sötare än någon annan pojke som någonsin fötts. Det är sant!



Hittade den här på skolgården åxå....( ja jag veeet, jag å mina jävla blom-foton ;D!...men den var så fin!) ;)



Sen har jag å syster-yster gjort söder osäkert *garv* förra helgen :)
TRÅÅÅKIG bakfylla dagen efter. *FY FAN!*




Höll på att få utegångsförbud av frugan ;P  men fick till slut följa med till Norrtälje iaf.
Hade suuupermys bland frisk lant-luft, trevligt folk, söta barn, god mat och så fin natur :


Avslutar med denna underbara bild när vi var på kvällsprommis :)

Imorgon har jag min första lektion people :)
YES. Steget in som student igen börjar imorgon. *tadaaa*

Rock on!

Kommentarer

Postat av: Mumraa

Ha det så roligt nu :)

2009-09-04 @ 07:59:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback