Har glömt lite viktigt! :)

2009-09-25 @ 19:10:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Allså plutteskrutt var och tog sin tbc-vaccin-spruta i tis.
Han var sååååååååååååååååååååååååååååååååååå duktig.
Själv typ bröt jag ihop inombords när han grät och tyckte det gjorde ont och man sitter som ett fån och larvar sig för att distrahera *garv* Men så fort det var klart, fanns de små tårarna kvar på de underbara mjuka små fina kinderna och han snyfta lite och log åt mig och frugan och undrade säkert hur vi låg till på den mentala statusen *haha*

STOLT utav helvete e jag iaf! Fan va stark och duktig han är!

PUSS älskade lilla son!! Jag älskar dig så Jag går sönder!

----------------------------------------

Sen en ska...nån som har koll på allsvenskan?
hehe...

Ser bra ut! :D

---------------------------------------

Och gamla Bettan har börjat rulla igen.
På osäkra ben...doktorn rekommenderar inga längre resor dock.
*håller tummen*


--------------------------------------

Sen har vi haft föräldramöte på jobbet.
Gick lika pinsamt bra som mötet tidigare i veckan.
De är så nöjda OCH vi måste ta det till oss :)

*skönt som fan*


Rock On people!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback