Älskar mitt jobb :)

2009-09-22 @ 19:24:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har ni sett IceAge3?
Här ser ni Mammut-familjen, Sid och hans T-rex bebisar mfl :D
Är den inte underbar??
Han är 6år som ritat denna



Vi var här idag och kolla på en film om rymden. Var SJUKT lyckat :D



I "mat-säcks rummet" fanns denna tavla :


..gjord av såna här :) AScoolt ju!



Sen hade jag ett möte med rektor, skolpsykolog och föräldrar till ett barn i klassen.
Gick fantastiskt bra :)
De är så nöjda.
Och FAN va vi är bra!!
Värsta teamet är vi verkligen, jag och mina kollegor.
Vi måste verkligen ta åt oss det...är många som säger det nu..dax att börja lyssna på det åxå tror jag :)

Kul som fan!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback