V-cent och bad..

2009-10-23 @ 11:55:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..vart på v.cent nu. Det är troligtvis en rejäl inflammation. Fått piller. Ska ätas 3 om dan i 1 vecka. :/
*blä*
För att utesluta ev reumatisk nånting...så fick jag ta blodprov åxå. *HATA!!!*
Inte nog med det då..kärringen stack fel första gången.
JAG HATAR SPRUTOR OCH NÅLAR SOM INKLUDERAR DETTA!!
*bajs*.. aja, gick iaf bra.

Kom hem och badade plutten en stund. Var ingen idé att torka bort blodpuddingen han fått till lunch :D
Den badades bort, mkt roligare tycker han :)
Nu sover han lunch....och jag är själv skithungrig.

Finns korv, det åt vi igår...
..och i förrgår.
Vill inte ha korv.

Så det får bli att laga till frugan, själv tar jag nog en macka el nåt.. :/

Hörs.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback